TOPdesk_logo

OGD is TOPdesk Partner

TOPdesk ontwikkelt, verkoopt, implementeert en ondersteunt software waarmee organisaties hun dienstverlening efficiënt kunnen organiseren.

De missie van TOPdesk richt zich op het ontwikkelen van gebruiksvriendelijke en betaalbare servicemanagement-oplossingen voor iedere soort organisatie. Dat doen ze met software die snel en eenvoudig te installeren is. Of dit nu op het gebied van automatisering is, of op het gebied van facility management, HRM, technisch beheer, klachtenregistratie, servicedesk of dienstenondersteuning: met TOPdesk ondersteunt u al uw medewerkers, zakenrelaties, consumenten en burgers.

TOPdesk is verkrijgbaar in verschillende maten als lite, Professional en, Enterprise en Ultimate. Hierdoor is het geschikt voor zowel kleine organisaties als grote multinationals. Bovendien is het pakket modulair opgebouwd en beschikbaar als SaaS of in eigen beheer, zodat het voor iedere organisatie een oplossing biedt.

TOPdesk timmert al sinds 1993 aan de weg. Aandacht voor de wensen van de klant is voor hen heel belangrijk bij de productontwikkeling. Het pakket is beschikbaar in negen talen en klanten waarderen de gebruiksvriendelijke software met gemiddeld een acht. TOPpdesk is marktleider in de Benelux. Vanuit Nederland, het Verenigd Koninkrijk, België, Duitsland, Denemarken, Brazilië, Amerika en Hongarije ondersteunt het bedrijf meer dan 45.000 klanten wereldwijd.

In de jaren negentig is TOPdesk ontstaan binnen OGD en uitgegroeid tot volledig zelfstandige onderneming. Inmiddels is TOPdesk volwaardig partner van OGD: een partnerschap waarin onze goede band en gezamenlijke geschiedenis tot uiting komen.

Bezoek ook de site van TOPdesk