TOPdesk-support
Een goed ingerichte TOPdesk-omgeving is cruciaal voor het functioneren van je organisatie. Het geeft je klanten en medewerkers een geweldige ervaring. Maar het up-to-date houden van de omgeving kan best uitdagend zijn. Beheerders zijn niet altijd beschikbaar en aanpassingen duren soms lang.
Met TOPdesk-Beheer-as-a-Service houden wij jouw TOPdesk-omgeving continu up-to-date. Onze ervaren consultants bekijken dagelijks de werkvoorraad en pakken aanvragen direct op. Zij houden hierbij rekening met je organisatiecultuur en de werkwijze van je mensen. Met deze aanpak en korte doorlooptijden sluit de TOPdesk-inrichting altijd aan op je processen. Ook wanneer je manier van werken verandert, of je beheerders het druk hebben.
Je kunt kiezen voor tijdelijke vervanging van je TOPdesk-beheerder of het compleet uitbesteden van je functioneel beheer. Het aantal wijzigingen dat je bij ons afneemt is flexibel, en de ondersteuning kun je elke drie maanden op- of afschalen. Zo realiseer je met TOPdesk-Beheer-as-a-Service consistente, goede dienstverlening en een hogere klant- en medewerkerstevredenheid.
Certificaten
Deze organisatie ging u voor
Persoonlijk advies
Waarom je bij ons moet zijn
Jouw mensen staan
centraal
Jouw mensen staan centraal in elke oplossing die we bieden. Wij zijn pas tevreden als zij dat zijn. Onze medewerkers zijn empathisch en uitgebreid door ons getraind. Ze snappen hoe vervelend een verstoring is en luisteren met aandacht naar je medewerkers. Ze zetten alles op alles om hen zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen. Zo zetten we de ervaring van de medewerker (XLA) centraal.
Wij doen aan hulp; niet aan tickets
Onze missie is om het maximale uit ict te halen voor jouw organisatie. Daarom staan we altijd voor je klaar, niet alleen als het misgaat. Wij helpen je medewerkers proactief om hun werk zo goed en fijn mogelijk te doen. Want als we toch even met hen meekijken voeren we gelijk verbeteringen door in hun werkwijze of applicatie-instellingen. Zo werken je mensen fijn en behaal je organisatiedoelen nog beter.
Een level-up met onze kennis en ervaring
Je krijgt van ons niet alleen eindgebruikersondersteuning: we tillen je servicemanagement-processen samen naar een hoger niveau. We bundelen onze jarenlange ervaring en de inzichten die we opdoen bij onze klanten tot de beste ondersteuning en ervaring voor jouw medewerkers. En gaat een uitdaging verder dan eindgebruikersondersteuning? Dan staat onze complete ict-organisatie klaar met de juiste hulp.