11ff89da-db2c-4b4f-a16b-e5ff51292558

TOPdesk-support

Voor de beste klant- en medewerkerservaring 

Een goed ingerichte TOPdesk-omgeving is cruciaal voor het functioneren van je organisatie. Het geeft je klanten en medewerkers een geweldige ervaring. Maar het up-to-date houden van de omgeving kan best uitdagend zijn. Beheerders zijn niet altijd beschikbaar en aanpassingen duren soms lang. 

Met TOPdesk-Beheer-as-a-Service houden wij jouw TOPdesk-omgeving continu up-to-date. Onze ervaren consultants bekijken dagelijks de werkvoorraad en pakken aanvragen direct op. Zij houden hierbij rekening met je organisatiecultuur en de werkwijze van je mensen. Met deze aanpak en korte doorlooptijden sluit de TOPdesk-inrichting altijd aan op je processen. Ook wanneer je manier van werken verandert, of je beheerders het druk hebben.  

Je kunt kiezen voor tijdelijke vervanging van je TOPdesk-beheerder of het compleet uitbesteden van je functioneel beheer. Het aantal wijzigingen dat je bij ons afneemt is flexibel, en de ondersteuning kun je elke drie maanden op- of afschalen. Zo realiseer je met TOPdesk-Beheer-as-a-Service consistente, goede dienstverlening en een hogere klant- en medewerkerstevredenheid. 

Certificaten

Deze organisatie ging u voor

4fee454b-969c-45d5-b2d8-32ef83158437
fb51195c-c8be-42e3-8d13-dc2ebfec225f

Persoonlijk advies

Onze experts helpen je graag verder. Bel ons op 088 650 0000 of stel je vraag via ons contactformulier.

Waarom je bij ons moet zijn

Jouw mensen staan
centraal

Jouw mensen staan centraal in elke oplossing die we bieden. Wij zijn pas tevreden als zij dat zijn. Onze medewerkers zijn empathisch en uitgebreid door ons getraind. Ze snappen hoe vervelend een verstoring is en luisteren met aandacht naar je medewerkers. Ze zetten alles op alles om hen zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen. Zo zetten we de ervaring van de medewerker (XLA) centraal. 

Wij doen aan hulp; niet aan tickets

Onze missie is om het maximale uit ict te halen voor jouw organisatie. Daarom staan we altijd voor je klaar, niet alleen als het misgaat. Wij helpen je medewerkers proactief om hun werk zo goed en fijn mogelijk te doen. Want als we toch even met hen meekijken voeren we gelijk verbeteringen door in hun werkwijze of applicatie-instellingen. Zo werken je mensen fijn en behaal je organisatiedoelen nog beter. 

Een level-up met onze kennis en ervaring

Je krijgt van ons niet alleen eindgebruikersondersteuning: we tillen je servicemanagement-processen samen naar een hoger niveau. We bundelen onze jarenlange ervaring en de inzichten die we opdoen bij onze klanten tot de beste ondersteuning en ervaring voor jouw medewerkers. En gaat een uitdaging verder dan eindgebruikersondersteuning? Dan staat onze complete ict-organisatie klaar met de juiste hulp.