Medewerkersbeleving

Ik wil de employee journey verbeteren met ict
Gratis adviesgesprek
header erv

Ict kan de beleving van je medewerkers enorm beïnvloeden: van het moment dat zij in dienst komen, tot het punt dat ze weer verder gaan. Maar hoe zet je techniek in om de medewerkerstevredenheid te verhogen, hen zich gezien te laten voelen en hen meer te betrekken bij de organisatie? En hoe voldoe je aan de B2C-verwachtingen van medewerkers in een B2E-wereld? Onze specialisten creëren met techniek een geïntegreerde ervaring voor je mensen. Zodat zij met trots deel uitmaken van jouw organisatie en de medewerkersretentie omhoog schiet. 

96772534-d531-45b4-92eb-8a4289b27e52
Adaptietrajecten
96772534-d531-45b4-92eb-8a4289b27e52
Adaptietrajecten
96772534-d531-45b4-92eb-8a4289b27e52
Adaptietrajecten
.Uniek aan onze aanpak

Jouw medewerker maken een reis binnen jouw organisatie, van onboarding tot offboarding. Deze ondersteunen wij met de juiste technische oplossingen. Door alle processen rond medewerkerservaring met ict te laten samensmelten, bied je jouw mensen een integrale ervaring in al hun contactmomenten met afdelingen als de helpdesk, HR, Facilitair en Finance.

Denk aan een centraal, digitaal punt waar medewerkers altijd terecht kunnen met niet-werkinhoudelijke vragen. Waar je hen persoonlijk en effectief helpt, maar ook proactief voorziet van up-to-date informatie vanuit de hele organisatie. Of denk aan een welkomstbox die nieuwe medewerkers ontvangen bij de onboarding. Waarin niet alleen een laptop zit maar ook de toegangspas, uitleg rond urenschrijven en leuke goodies die passen bij het bedrijf. Zodat ze gelijk alle nodige hardware en informatie krijgen, maar ook een warm welkom voelen.

We kijken eerst goed naar jouw organisatie. Zo ontdekken we wat past bij jouw mensen en doelen. Daarna ontwerpen we een employee journey op maat. Wij brengen met hulp van techniek alle relevante contactpunten binnen jouw organisatie op één plek: we zoeken de samenwerking op met stafafdelingen als HR en Facilitair. Zodat jouw medewerkers geen versplinterde ervaring krijgen van losstaande contactpunten en trajecten naast elkaar, maar een geïntegreerde totaalbeleving, die aansluit op hun behoeften en leefwereld. Zo vergroot je de blijheid en tevredenheid van je mensen en de verbondenheid die zij voelen met jouw organisatie.

Gratis adviesgesprek