Je wilt dat de ict goed werkt en dat je mensen verder kunnen. Onze eindgebruikersondersteuning zorgt daarvoor. We lossen meldingen rond hard- en softwareproblemen direct op. Daarnaast zetten we ons in om storingen proactief te voorkomen, op basis van analyses en rapportages. Zo minimaliseer je productiviteitsverlies en verbeter je de bedrijfscontinuïteit.
Dit doen we op de plek en de tijd die jij nodig hebt: remote of op de werkplek, binnen kantooruren of daarbuiten, of zelfs 24/7. Je kunt de ict-ondersteuning compleet aan ons uitbesteden, of onze ict’ers vertsterken jouw bestaande servicedesk. Wat je behoefte ook is, we maken de dienst voor je op maat.
Onze mensen onderscheiden zich door hun analytische en empathische kwaliteiten. Hebben je medewerkers een vraag of probleem, dan luisteren ze met aandacht. Ze snappen hoe vervelend een verstoring is en doen er alles aan om deze direct te verhelpen. Kost het toch even tijd? Dan krijgen zij meteen een tijdelijke oplossing. Zo zijn je mensen goed geholpen en versterk jij de continuïteit.
.Waarom je bij ons moet zijn
Jouw mensen staan centraal
Wij doen aan hulp; niet aan tickets
Een level-up met onze kennis en ervaring
Je krijgt van ons niet alleen eindgebruikersondersteuning: we tillen je servicemanagement-processen samen naar een hoger niveau. We bundelen onze jarenlange ervaring en de inzichten die we opdoen bij onze klanten tot de beste ondersteuning en ervaring voor jouw medewerkers. En gaat een uitdaging verder dan eindgebruikersondersteuning? Dan staat onze complete ict-organisatie klaar met de juiste hulp.