Eindgebruikers-ondersteuning

Zodat je mensen verder kunnen
Gratis adviesgesprek
header erv

Je hebt een effectief ict-landschap. Maar hoe voorkom je dat medewerkers stilvallen, door hard- en software verstoringen? Met onze eindgebruikersondersteuning lossen we de meldingen van je mensen niet alleen snel op, maar voorkomen we ze ook waar dat kan.  

We helpen je mensen altijd en overal op de manier die bij hen past: op de werkplek en remote. En als je wilt staan we 24/7 voor hen klaar. Zodat je medewerkers zo min mogelijk tijd verliezen en je organisatie haar doelen effectief behaalt. 

.Uniek aan ons aanbod

Wij doen aan hulp, niet aan tickets. We helpen je mensen met aandacht en hebben aan een half woord genoeg. We snappen hoe vervelend een verstoring is en begrijpen wat er speelt op de werkvloer. We doen er alles aan om je mensen direct verder te helpen. Onze prioritering is effectief, doordat we weten welke applicaties voor jou cruciaal zijn. En kost iets toch even tijd? Dan zorgen we meteen voor een tijdelijke oplossing. Zodat je mensen verder kunnen en de kernprocessen zoveel mogelijk doorlopen. 

We stoppen niet bij het verhelpen van problemen. Ons uitgangspunt is dat medewerkers na de verstoring nog beter kunnen werken dan ervoor. Want als we toch even meekijken zien we vaak snel welke extra winst er te behalen is. In de werkwijze of applicatie-instellingen bijvoorbeeld. Daarnaast verminderen we het aantal meldingen proactief: op basis van rapportages en analyses zijn we deze voor. Zodat jouw mensen gewoon hun werk kunnen doen en je organisatie haar continuïteit behoudt.