
Servicedesk op Locatie
Wil je een servicedesk op jouw eigen locatie, zodat deze je organisatie en applicaties door en door kent? Dan is de Servicedesk op Locatie ideaal. We verzorgen een complete servicedesk op jouw werkplek, die helemaal is afgestemd op de processen, applicaties en bedrijfscultuur van jouw organisatie. Zo worden je mensen nog sneller en beter geholpen, terwijl jij je kunt richten op het primaire proces.
Misschien heb je specifieke applicaties die de servicedesk nu niet ondersteunt. Je hebt servicemanagement nodig dat beter is afgestemd op jullie specifieke uitdagingen. Of je hebt niet de juiste medewerkers in huis om de servicedesk goed te laten draaien. Deze uitdagingen los je op met de Servicedesk op Locatie.
Onze mensen onderscheiden zich door hun analytische en empathische kwaliteiten. Zij hebben snel door hoe jouw organisatie werkt en wat je mensen nodig hebben. Ze luisteren met aandacht en snappen hoe vervelend een verstoring is. Ze doen er alles aan om deze direct te verhelpen. Daarnaast zetten ze zich in om storingen proactief te voorkomen, op basis van analyses en rapportages. Zo worden je mensen goed geholpen en lopen de kernprocessen zoveel mogelijk door.
Certificaten



Deze organisaties gingen u voor




Persoonlijk advies
Waarom je bij ons moet zijn
Jouw mensen staan
centraal
Jouw mensen staan centraal in elke oplossing die we bieden. Wij zijn pas tevreden als zij dat zijn. Onze medewerkers zijn empathisch en uitgebreid door ons getraind. Ze snappen hoe vervelend een verstoring is en luisteren met aandacht naar je medewerkers. Ze zetten alles op alles om hen zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen. Zo zetten we de ervaring van de medewerker (XLA) centraal.
Wij doen aan hulp; niet aan tickets
Onze missie is om het maximale uit ict te halen voor jouw organisatie. Daarom staan we altijd voor je klaar, niet alleen als het misgaat. Wij helpen je medewerkers proactief om hun werk zo goed en fijn mogelijk te doen. Want als we toch even met hen meekijken voeren we gelijk verbeteringen door in hun werkwijze of applicatie-instellingen. Zo werken je mensen fijn en behaal je organisatiedoelen nog beter.
Een level-up met onze kennis en ervaring
Je krijgt van ons niet alleen eindgebruikersondersteuning: we tillen je servicemanagement-processen samen naar een hoger niveau. We bundelen onze jarenlange ervaring en de inzichten die we opdoen bij onze klanten tot de beste ondersteuning en ervaring voor jouw medewerkers. En gaat een uitdaging verder dan eindgebruikersondersteuning? Dan staat onze complete ict-organisatie klaar met de juiste hulp.