11ff89da-db2c-4b4f-a16b-e5ff51292558

Skilled Servicedesk

De beste ondersteuning op flexibele tijden 

Hebben je medewerkers het ene moment meer hulp nodig dan het andere? Of verschilt de hulpbehoefte sterk per medewerker? Dan past een Servicedesk op Afstand bij jou. Deze servicedesk zit intern bij OGD en ondersteunt jouw gebruikers op afstand wanneer zij dit nodig hebben. Deze flexibele ondersteuning is kostenefficiënt en verzekert je medewerkers van de juiste hulp wanneer zij dat nodig hebben. 

Onze empathische specialisten lossen de meldingen van jouw werknemers snel op. Ze doen aan hulp, niet aan tickets: ze luisteren goed en snappen hoe vervelend een verstoring is. Ze kijken op afstand mee en zoeken direct naar de beste oplossing.  

Naast het snel oplossen van verstoringen, zetten onze specialisten zich in om storingen proactief te voorkomen. Dit doen zij op basis van analyses en rapportages. Ook is hun uitgangspunt dat medewerkers na de verstoring nog beter verder kunnen dan ervoor. Zo worden je mensen echt geholpen en lopen de kernprocessen zoveel mogelijk door. 

Certificaten

Deze organisaties gingen u voor

4fee454b-969c-45d5-b2d8-32ef83158437
fb51195c-c8be-42e3-8d13-dc2ebfec225f

Persoonlijk advies

Onze experts helpen je graag verder. Bel ons op 088 650 0000 of stel je vraag via ons contactformulier.

Waarom je bij ons moet zijn

Jouw mensen staan
centraal

Jouw mensen staan centraal in elke oplossing die we bieden. Wij zijn pas tevreden als zij dat zijn. Onze medewerkers zijn empathisch en uitgebreid door ons getraind. Ze snappen hoe vervelend een verstoring is en luisteren met aandacht naar je medewerkers. Ze zetten alles op alles om hen zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen. Zo zetten we de ervaring van de medewerker (XLA) centraal. 

Wij doen aan hulp; niet aan tickets

Onze missie is om het maximale uit ict te halen voor jouw organisatie. Daarom staan we altijd voor je klaar, niet alleen als het misgaat. Wij helpen je medewerkers proactief om hun werk zo goed en fijn mogelijk te doen. Want als we toch even met hen meekijken voeren we gelijk verbeteringen door in hun werkwijze of applicatie-instellingen. Zo werken je mensen fijn en behaal je organisatiedoelen nog beter. 

Een level-up met onze kennis en ervaring

Je krijgt van ons niet alleen eindgebruikersondersteuning: we tillen je servicemanagement-processen samen naar een hoger niveau. We bundelen onze jarenlange ervaring en de inzichten die we opdoen bij onze klanten tot de beste ondersteuning en ervaring voor jouw medewerkers. En gaat een uitdaging verder dan eindgebruikersondersteuning? Dan staat onze complete ict-organisatie klaar met de juiste hulp.