Servicedesk Buiten Kantooruren
Zoek je ict-ondersteuning voor je medewerkers tijdens de avonden, weekenden of nachten? Dan zit je bij onze Servicedesk Buiten Kantooruren goed. Onze empathische ict’ers staan klaar wanneer jouw mensen hen nodig hebben; als je wilt zelfs 24/7. Dit is een mooie aanvulling op jouw eigen of onze servicedesk-oplossing tijdens kantoortijden. Zo krijg je volledige continuïteit in de dienstverlening en kunnen je mensen altijd goed door.
Onze ict’ers doen er alles aan om storingen direct te verhelpen; ze snappen hoe vervelend een hard- of softwareprobleem is. Bij elke melding schatten zij in of zij deze zelf kunnen oplossen, of dat de piketdienst hiervoor nodig is. Zo hoef je buiten kantooruren veel minder beroep te doen op je beheerders.
Naast het snel oplossen van verstoringen, zetten onze specialisten zich in om storingen proactief te voorkomen. Dit doen zij op basis van analyses en rapportages. Ook is hun uitgangspunt dat medewerkers na de verstoring nog beter verder kunnen dan ervoor. Zo worden je mensen goed geholpen en lopen de kernprocessen zoveel mogelijk door.
Certificaten
Deze organisaties gingen u voor
Persoonlijk advies
Waarom je bij ons moet zijn
Jouw mensen staan
centraal
Jouw mensen staan centraal in elke oplossing die we bieden. Wij zijn pas tevreden als zij dat zijn. Onze medewerkers zijn empathisch en uitgebreid door ons getraind. Ze snappen hoe vervelend een verstoring is en luisteren met aandacht naar je medewerkers. Ze zetten alles op alles om hen zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen. Zo zetten we de ervaring van de medewerker (XLA) centraal.
Wij doen aan hulp; niet aan tickets
Onze missie is om het maximale uit ict te halen voor jouw organisatie. Daarom staan we altijd voor je klaar, niet alleen als het misgaat. Wij helpen je medewerkers proactief om hun werk zo goed en fijn mogelijk te doen. Want als we toch even met hen meekijken voeren we gelijk verbeteringen door in hun werkwijze of applicatie-instellingen. Zo werken je mensen fijn en behaal je organisatiedoelen nog beter.
Een level-up met onze kennis en ervaring
Je krijgt van ons niet alleen eindgebruikersondersteuning: we tillen je servicemanagement-processen samen naar een hoger niveau. We bundelen onze jarenlange ervaring en de inzichten die we opdoen bij onze klanten tot de beste ondersteuning en ervaring voor jouw medewerkers. En gaat een uitdaging verder dan eindgebruikersondersteuning? Dan staat onze complete ict-organisatie klaar met de juiste hulp.