Eindgebruikersondersteuning

Servicedesk uitbesteden?

De servicedesk is het centrale contactpunt binnen jouw ict-organisatie. Er worden problemen geregistreerd, opgelost en geëscaleerd, maar ook autorisaties verleend en ict-gerelateerde bestellingen aangenomen. Kortom, een afdeling waar heel veel gebeurt. Daarom is uitbesteden vaak een lastige keuze. Welke vorm past het beste bij jouw bedrijf? En hoe houd je de regie? Wij helpen je graag deze vragen te beantwoorden.

PNG_service-desk_100procentDe OGD servicedesk: kwalitatief de juiste keuze

Onze servicedesks leveren ondersteuning van hoge kwaliteit aan eindgebruikers. Met slimme, gedreven en gepassioneerde medewerkers zijn wij in staat om meer dan 80% van de incidenten binnen de eerste lijn op te lossen. Dit leverde OGD meerdere keren een 100% klanttevredenheidsscore op het gebied van End User Management op in Giarte’s Outsourcing Performance.

PNG_servicedesk_keuzesEen servicedesk zoals jij dat wilt

Ruim 47.000 gebruikers van meer dan 131 organisaties worden in hun dagelijkse werkzaamheden ondersteund door een OGD- servicedesk. Op locatie of buiten de deur? Weekenden, 24/7 of alleen ondersteuning buiten kantooruren? Jij bepaalt wat het beste bij je past.

Welke vorm past er bij u?

Shared Servicedesk

  • Het concept
    Je besteedt jouw servicedesk uit aan OGD en deelt deze servicedesk met andere klanten.
  • Locatie
    bij OGD
  • Openingstijden
    24/7
  • Uitbreidingsmogelijkheden
    buiten kantooruren,
    in het weekend
  • Voordeel
    veel voor weinig
Meer informatie

Exclusieve Servicedesk

  • Het concept
    Je besteedt jouw servicedesk uit aan OGD en wij bieden jouw organisatie een eigen servicedeskteam bij OGD.
  • Locatie
    bij OGD
  • Openingstijden
    24/7
  • Uitbreidingsmogelijkheden
    buiten kantooruren,
    in het weekend
  • Voordeel:
    extra persoonlijk
Meer informatie

Servicedesk op locatie

  • Het concept
    Je besteedt jouw servicedesk uit aan OGD, maar deze blijft binnen jouw eigen organisatie.
  • Locatie
    bij jou op kantoor
  • Openingstijden
    door jou te bepalen
  • Uitbreidingsmogelijkheden
    buiten kantooruren,
    in het weekend, 24/7
  • Voordeel:
    altijd dichtbij
Meer informatie

Onze tevreden klanten met ieder een andere servicedesk

Bespreek je vragen direct

Stel je vraag

Jouw contactpersoon

Neem zelf direct contact met me op.

Maarten van der Kleij
Business team manager Operations
088 65 00 000